reklama

Prvý článok

Toto je môj prvý článok na tomto blogu. Musím sa vám priznať, že netuším, čo vám mám doň napísať. Ale nebojte sa, časom na to určite prídem. :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tak už by som mohla aj začať... Ako ste si mohli prečítať na pravej strane obrazovky, na mojom blogu budem písať o mojom obľúbenom športe. A tým je hokej. Ak vás zaujíma či sa mu venujem aktívne, musím vás sklamať. Nie, nehrám ho a nie som ani aktívny športovec. Ak sa radi zapájate do diskusií, tu vám dám zopár linkov, kde sa môžte zapojiť. ;)

www.sport.sk

www.osporte.sk

www.sportarena.sk/forum/index.php

Zuzana

Zuzana Sluková

Zuzana Sluková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu